onsdag 25 juli 2012

NÅGRA MINUTER SUR GUBBE

Näää....!!!.... Det gick inte idag.

Inte ens medalj trotts bra och pigga ben. Jag gjorde racen så bra jag mäkta med utan några problem och med bra flyt. Tyvärr är jag lite dålig starter och idag gick det inte något fort alls för mig i starten medans de andra verkade vara hur start snabba som helst.

Jag blev 4a idag och jag var jävligt sur när jag gick i mål. Ungefär lika sur som mina små barn brukar vara några gånger om dagen :-D
Men det börjar lägga sig nu för jag är inte långsint.... mer åt det impulsiva tror jag;-)

Jag får glädjas åt de som var så snabba idag att de tog medalj och framförallt till Dick Samuelsson som var i en klass för sig. Han är grymt värd GULDET idag efter den körningen han visade upp idag.

Jag själv får nog träna på starter om jag ska kunna kriga om medaljer i XCE. Har man bara 2 min på sig på en flack bana så måste starten sitta perfekt.

Hem och träna nu GT:-D

Published with Blogger-droid v2.0.6