söndag 24 februari 2013

BORG MTB XC ACTION


En hel del mer bilder här på skydrive.

Idag lyste solen på XC TT:et på hemmaplan. Jag hade taggat till ordentligt idag då vädret, banan och det utlovade motståndet skulle bli grymt. Vädret och banan var kanon men motsåndet denna dag var lite avsågat. då Micke F sjukanmälde sig strax innan start, Tommy O är krasslig och valde att köra hemma hos sig, Ville O var på plats men körde lugnt då han oxå var lite krasslig, Johan N hade sprillans ny 29 tum SCOTT cykel som skulle köras in, Freddie punka några gånger, Carlos hade lite jobbigt med underlaget. 
Jag själv hade annars bra flyt och fint med kräm i benen under hela racet och snittade på varvtider runt 3:35 min ända tills jag körde av kedjan på slutet av racet så den som skar målinjen först var Stefan L. Stabil körning från Stefan.
Men kul som attans och bra teknik och back träning bjöd racet på. Så jag är nöjd och glad :.)