onsdag 20 februari 2013

ENLIGT TRÄNINGS PLAN



Moln och gråväder idag igen. Minus 3 grader, lite blåsigt och råkallt. Sån tur var höll man hus inne skogen på xc banan när man var ute men fick ändå kalla fötter och händer. Körde 30 min på xc banan och satte det bästa varvet på 3:30 min. 10 sek bättre än bästa varvet i helgen som var men så var det lite hårdare underlag men oxå lite halare där det var isigt. Efter 30 min vecka jag kedjan så jag fick bära in cykeln och ta bort den veckade länken och in med ett extra kedjelås och ut på banan igen. Körde 15 min till fast lite lugnare. Blev 45 min teknik och backe idag som planerat.

Går ändå ganska bra att håĺla sig till träningsplanen trotts 2 barn som ändrar dagens förutsättningar typ 22 gånger om dagen, minst!!
Men det går om man vill och orkar, det är väl egentligen på klockslaget man måste vara mest flexibel. Idag hade jag tur att farmor vakta barnen medans jag tränade :-D
Published with Blogger-droid v2.0.10