lördag 28 september 2013

EN VANLIG CYKEL LÖRDAG

Foto: Hans Logren. Rullar in bland de sista på dagens ckn KM lvg linje. Får skylla på att jag körde med den billigaste, tyngsta och äldsta cykeln ;.))
Några fler BILDER här av Hans Logren.

Som vanligt vaknar simon kl 5:00 så ingen sovmorgon trotts lediga lördag!!! Men man hinner ju med en hel del under dagen. På förmiddagen tränade irmis cykel och fixade villes utmaning om att greja ett bungyhopp :.)) . Jag tog promenad i skogen med simon och iza som cyklade på stigarna i skogen.
Efter lunch åkte hela fam till roslagsbro där det var ckn km i linje. Det blev ett blött race då det regnade en del, kallt var det oxå. Det var ett 15 tal startande med cyklister från ckn, vallentuna och uppsala samt några klubblösa. Jag körde på så gott jag kunde och var ganska aktiv mot slutet av racet men det sluta med en stor köungspurt på de långa rakorna in mot mål och då är jag totalt tjanslös. Jag rulla in bland de sista i klungan och var inte i närheten av någon km medalj denna gång. Men grattis till Peter Lindqvist som blev km mästare och han vann även racet totalt. Km silver till Robert Jonsson och km brons till Stefan Larsson.