tisdag 29 oktober 2013

SCOTT SCALE 2014

År 2014 kommer jag fortfarande representera det tyska teamet
 Det var stora grejer på gång ett tag med teamets utveckling men det blev lite av ett stolpskott men det är man som Svensk van vid så inget läpp häng för det :.)) Men nära var det...........

Här skulle bilden varit!!


.............Nära skjuter ingen hare!!! Men det kunde blivit 29an här ovan som jag gränslat nästa säsong. Men så blev det inte tyvärr.
 Med tyvärr menas att förutom att cykeln var helt ok och nästan helt rätt spec enligt mig så var den fortfarande" hemliga dealen för utomstående" lite för bra för att vara sann och så var det oxå. Så lite förberedd var man på att det inte skulle bli något. Men lite tungt kändes det ändå även fast den bästa cykeln både i spec och kvalite som visas nedan är den cykeln jag kommer att köra nästa säsong.

 Det blir en SCOTT SCALE även nästa säsong och det är på alla sätt och vis bättre än --- ändå förutom på den ekonomiska biten som tyvärr spelar en viss roll här i världen vare sig man vill eller inte. Det kommer bli en 27a nästa säsong då jag själv får välja. Jag är inget fan av sram så det blir shimano modellen. 
Skulle jag vinna lite pengar på lotto så skulle jag byta ut några detaljer till på hojen så skulle den vara perfekt.
(Ganska så sjukt egentligen att en cykel för 50000:- inte duger riktigt utan man vill ändå byta ut vissa grejer men det är det bara nördarna som begriper :.))

Blir jag bara fri från den sega och trista förkylningen så ska jag oxå börja träna inför säsong 2014 :.)