lördag 21 december 2013

COMEBACK

Gunnar Töjren från SM Västerås år 2000. GT blev 13e man i Elit klassen på det skitigaste racet ever.
Det är skönt att det är milt och ingen snö men det är kladdigt i skogen så tränar man i skogen blir det lite tvättning efteråt. Dock ej lika kladdigt som år 2000 i Västerås, se bild. Skulle vara lite najs med någon minusgrad och lite, lite snö för ljuset skull och så slipper man pila banorna i skogen :.)

Efter 14 dagar bortvaro från cykelsporten så är det dax för en comeback. Nu är jag frisk från vattkoppor men fortfarande lite snuvig sedan förkylningen jag fick direkt efteråt men nu tänkte jag börja smyga igång med träningen igen. Formen är urusel men det är ett bra utgångsläge.
Tänkte köra idag på eftermiddagen idag på xc banan här hemma. Blir vid 14 tiden då jag har barnen tills dess.

Imorgon kör jag distans kl 9:00 från ica norrköp.

Julens tränings race är på juldagen och trettondagen mer info på www.ckn.nu

Förövrigt så tänkte jag sälja min titan marin mtb 26 tum/large cykel om någon är intresserad av en unik bike med shimano xtr / xt, rock shox sid gaffel och mavic hjul. För den vill jag ha 10000:-