torsdag 5 december 2013

LIGGER PÅ

Idag fick jag åtminstone till träningen på hyggligt vis efter gårdagens totalträningsfiasko. På gårdagens backpass så avbröt jag efter en halv backe då jag var helt slut från topp till tå. Blev motvilligt en extra vilodag.

Idag satte jag mig på trainern på kvällen och prestera ett hyggligt pass. Men jag jämförde lite med förra året under samma tid och då var jag betydligt starkare. Får intala mig att det inte är nu man ska vara snabb men det tar extra på krafterna då bromsarna ligger på.

Känns som man åldrats lite snabbare denna höst.

Det är väl bara att säga farväl till barmark för några månader om det ska bli som föregående år. Då var det snöstorm den 5e december och sen låg snön till april. Inatt ska det tydligen bli snöstorm igen så blir väl en spännande cykeltur till jobbet imorgon. Hoppas på lagom med snö inte hysteriskt mycket som hela förra vintern.