tisdag 1 november 2016

HÖSTLOV

Det är ju höstlov denna vecka så idag tog jag oxå höstlov. Barnen, farmor och jag åkte med subarun till verkstaden i Hallstavik för några grejer som skulle åtgärdas samt få på dubbdäcken då det ska bli vinter nu.
Medans det meckades med bilen så låna vi en spritt ny suzuki sx4cross och for iväg på en liten roadtrip till öregrund. Blev lunch och godfika på wilmas cafe. Efter en kort promenad så besökte vi östhammar, hargshamn och herräng innan vi var tillbaka på cegerblads för att byta tillbaka till subarun.
Blev en hel del bilåka idag men vädret var uruselt så skulle man åka bil så var det idag.
Sent på kvällen fick jag loss lite träningstid och körde ett förfärligt jobbigt 4*4 min pass på trainern. Inte nöjd med det men jag körde igenom skiten iallafall så bra det. Nya tag imorrn! Blir trainer även då. Ska ju bli några cm snö imorrn. Det tycker barnen är kul.