onsdag 3 maj 2017

KORT OCH INTENSIVT FÅR DET BLI

Rätt så fullt upp idag oxå.  Även fast men är ledig. Dagens träning baka jag in på fm mellan handling och lunch. Körde trainer 4×4 min. Gick sådär. Jag var inte riktig återhämtat i benen så jag orka inte hålla farten uppe. Men gick inte helt värdo heller. Men jag justera veckans träning efter passet och hoppar slalombacks intervaller imorgon. Det blir trainer 8×15 sek Max efterjobbet istället. Kort och intensivt får det bli då jag skulle bli ännu mer sliten av backintervallerna. Vill vara någorlunda pigg på lördagens TT.

På eftm så var det så varmt så Simon ville bada. Så vi cykla ned till badplatsen och doppade oss. Shit vad kallt det var i vattnet. Man kom lika fort upp som ned i vattnet idag. Vi hann även med en sväng in till Kvisthamra backen och trimma runt det nya hindret ovanför stocktrappan. Nu syns B linje där oxå.

Till middag grilla vi korv med bröd!!! Mums!!!