söndag 14 maj 2017

XCOBANATERAPIFIX

Provade igår att köra en lugnt mtb pass och gasade på bara i några minuter. Det kändes inte så dåligt tyckte jag. På kvällen var jag väldigt krokig och hade lite feberfrossa och det kändes inte något vidare.
Vaknade tidigt imorse med en tjock och röd hals. Provade att äta frukost i ett förtvivlat hopp om att det bara var lite torrt i halsen. Men det halsonda var kvar och den där djupa hostan. Så det blev inget Nordiska Mästerskapen!!!  Det blev oxå en brant kälkbacke ned i resultat listan i totala Swecup sammanställningen.
Inte riktigt vad jag planerat denna helg.
Efter frukosten la jag mig i sängen och sov hela fm. Vaknade lagom till lunch och barnen och jag delade på matlådan jag tänkt haft med mig ned till Vårgårda.

För att få lite annat att tänka på så for jag till Kvisthamra banan och fixade iordning det mesta som var kvar på elitebanan. Blev riktigt bra!!!
Får hoppas man slipper bakslag ikväll. För nu är det bara några dagar kvar till Borlänge tour och då vill jag vara frisk från denna elaka sjuka.