onsdag 28 februari 2018

MASSOR AV SNÖ

Snöat ca 10 cm till i natt så det var bara hugga tag i snöskyffeln efter frukost och skotta Xc banan här hemma. Det var rätt fluffig snö så banan var fixad på någon timme. Sedan körde jag på banan 7*1,9 km. Hade ju gjort om banan något igen för att hålla inspirationen uppe. Det var rätt halt till en början men ju mer man körde desto bättre före blev det. Skillde ju 1:30 min på första och sista varvet idag och det var mest underlaget som gjorde den differansen. Ganska kul var det iallafall och det var bara -8 grader när jag rejsa så inte så kallt heller.

På eftm blev det riktigt soligt och vackert vinterväder så Izabelle och jag snöpulspromenera på isen och gjorde figurer och skrev i snön.

Nu är jag helt slutkörd så nu får Irmis ta över sportlovet med kiddsen. Nu blir det tre dagar på jobbet med en hel del skidfix gissar jag🙂👌