söndag 25 februari 2018

SNÖKANONER

Idag slog jag gårdagens sovmorgon med 8 min. Vakna 6:08 för då var det var dax för frukost kände jag och förstås OS tre milen. Blev återigen ett spännande lopp och ett brons till Sverige!! Skoj!! Efter skidorna så planera jag lite för dagens Xc bana här hemma. Då man oftast får köra själv så får man ändra på banan lite då och då för att få lite variation. Blev 1 timme skottande för att dra om banan något och ta  bort lite nysnö som kommit under natten. Sedan körde jag 6*1,8 km.
Banan var skoj men kroppen var trög så det där riktigt braiga flytet saknades idag.

På eftm så snöa det rejält så efter jag varit ute med kiddsen i snön så blev det ett varv till på Xc banan med snöskyffeln. Så nu är banan tipptopp igen tills nästa snökanon.
Hoppas det inte snöar tills imorrn så man slipper skotta innan nästa träning på banan🙂