fredag 6 juli 2018

FÖRSTA SEMESTERVECKAN

Första lediga veckan denna sommaren och då dubblar tiden sin hastighet och dagarna bara rasslar fram. Sjukan som jag hade förra veckan är besegrad och sedan ett antal dagar så tränar jag på igen i full styrka. Det har kännts bra och ett bevis på det var onsdsgens TT i Högdalen där jag blev 3a och hade bra varvtider. Var riktigt nöjd med körningen där då banan är stentuff och det var bra konkurens.

Idag har jag vilodag och vädret är varmt och sommrigt. Hade planerat att få loss några timmar för att fixa med kvisthamrabanan och de timmarna fick jag oxå. Så var där och klippte lite gräs, grusa lite och gjorde om första rockgarden där det punkats lite för ofta. Nu ska den vara något mjukare mot däcken. Flyttade även fram ett träkulle som placerades strax efter kart tavlan vid parkeringen som en litet skoj happening på banan. Nu laddar jag för morgondagen med lite kaffe och vila.

Imorgon lördag 7 juli kl 10:00 så kör vi ett MtbXcoTT på Kvisthamra elitebana 4*3,1 km.
Samling kl 10:00. Start direkt efter mastervarv. Banan är pilad och snitslad och även trimmad.
Så blir bra träning inför SM och VM eller KM, HM, GM, UM, eller något annat mästerskap 😄👑komochkör!!