tisdag 10 juli 2018

RIKTIGT HETT

Riktigt, riktigt hett väder idag!! Riktigt skönt!! Så blev en hel del badande i sjön. Men på morgonqvisten klämde jag till med två trainerpass. Först ett stenhårt 11*1 min pass där jag siktade mot pers. Det var nära men nära skjuter ingen hare som det brukar heta. De två sista intervallerna krokna jag lite för mycket och tiden rann iväg. Istället 20 sek efter rekordet så ett ok pass men det där sista saknades tyvärr.
Pass två blev lite distansfart/nedvarv i ca 35 min. Var rätt mör efter den timmen.
Imorgon blir det sista Xco TT innan VM. Ska köra mot Mårdarna på Hökarängsbanan imorgon kväll och se om jag kan försöka hänga med. Sen blir det att packa ned hojen och vila sig i form. Kommer dock köra ett hårt trainerpass oxå på fredag har jag planerat om det känns bra imorrn.