lördag 19 januari 2019

GICK PÅ ETT KICK


Lagom vinterkallt idag med runt -7 grader. Xco banan här hemma var i perfekt skick då den var skottad efter veckans snöfall och därmed stenhård och snabb. Vi var 4 st som rejsa idag och vi körde 4 varv åt flythållet sedan samla vi upp fältet och vände och körde 4 varv åt det lite avigare hållet. Tiden går fort när man har roligt så de 50 min vi körde idag gick på ett kick!! Kändes det som!!
Sedan var det lunch! Efter lunch var vi här hemma ned till sjön och försökte ploga  upp lite isyta!! Gick sådär!! Men det blev en liten runda att åka på.
Senare på eftm så hoppa jag upp på trainern och körde en kortare backe på ca 30 min. Så nu är jag nöjd och färdigtränad för idag.

Imorgon blir det vilodag och lite "airtime" så jag är pigg i benen till nästa veckas massiva träning😊🇸🇪🇪🇦