söndag 6 januari 2019

NÖJD

Det var plusgrader och disigt på morgonen när man vakna och det var riktigt mörkt länge idag kändes det  som. Men när det äntligen ljusna så fick jag fixa till och  korta ned och dra om hemma xco banan då det ligger massor av träd kors och tvärs i skogen. Men på södra delen av kullen där vi bor så är det inte så många träd som vikit ned sig av stormen. Fick till en 900 meters bana. Gick åt några hinkar grus på några ställen där det var som mest med is, men när jag var klar så var banan riktigt bra.
Vid 10 tiden så körde Irmis och jag en timme på banan. Då varvet bara tog ca 4 min så körde vi först 30 min åt ena hållet och sedan vände vi och körde 30 min åt andra hållet. Blev bra backe och teknik träning idag!! ...

Efter lunch tog jag en promenad mot nodsta hållet för att kolla stigarna, men ditåt är det som en mur med träd som fallit så får hoppas det röjs där innan man kan cykla åt det hållet igen.

På eftm så körde jag ett pass till men denna gången på trainern. Blev 1 timme backe nere i franska alperna.

Sen var jag nöjd med denna dag vad gäller aktivitet. Även klockan meddela mig att den var 100% nöjd 😊 ...nöjd!!