måndag 22 september 2008

SNART NY SÄSONG Å NY LAYOUT

Helgen som var gick superfort som vanligt. På lördagen körde jag km i långlopp på hemmaplan. Runt huset hade jag jobbat hela sommaren med en 15 km lång bana med 55%grus, 40%stig & 5%asfalt. 2 varv körde vi så det var ett ganska så kort LL lopp. Jag utmana alla 7 deltagare för dagen och körde på min cross hoj och det blev jobbigt. Stefan Larsson vann men jag kämpa mig in som 2:a bara 20 sek efter. Men jag var trött på slutet av racet. Eftermiddagen blev det klippa gräs & ta in lite pilar och vila & äta godis.

På söndagen blev det en liten spontan tripp till Haninge och rudan gård för att köra Sthlms DM XC.
En riktigt urusel start gjorde att jag hamna efter direkt. Benen ville inte lyda riktigt heller så berhällarna och stökpartierna jag brukar köra hyfsat bra på kändes som trail denna dag, fick liksom inte upp farten ordentligt men det fick mina konkurrenter i h-30 klassen och Per Kumlin & Justus ut klassa mig denna dag. Bara att säga GRATTIS!!! Nu får man försöka bita ihop och toppa sig till Svealandsmästerskapen som går i helgen som kommer.

Har fått lite hemside inspiration och börjat med lite ny layout på bloggen och börjat göra iordning min mtb-sida som legat på is sen jag starta. Det är väldigt kul med att greja med hemsidan men det tar tid för mig och tid är dyrbart numera. Men så småningom så har jag hunnit fick sa allt på sidan.