måndag 20 oktober 2008

SISTA VECKAN SÄSONG 2008

Så var helgen historia igen. Tiden går så fort. Men helgen var kanon som de flesta helger är och i lördags så tävlade Irma & Rebecka i multisport racet Raid Uppsala. De gjorde det så bra att de blev 2:a i damklassen/kort. De var snabbast men en miss i prologen om vägval gjorde att de fick 3 min tidstillägg och vips så blev de 2:a... Lite surt men, men... Tommy och jag var på plats och serva både damerna och våra juniorer. Junisarna är lite för små för att vara med så Iza fick sitta i selen framför mig och heja och "smacka" på mamma. Gurra blev mest forslandes hit och dit i racer fart i Tompas racer barnvagn men han sov sött mest hela tiden.

På söndagen blev det cykling i 4 tim, 10 mil, 27 km/h snitt och 130 i medelpuls. Det var första passet på vintercykeln och feelingen var riktigt bra och jag drog klungan mest hela tiden. När jag väl kom hem på eftermiddagen så blev det jaga lite gamla vindfällen bakom huset som jag tar till vara på för att få varmt inomhus nästa vinter. På kvällen så fortsatte korpen matcherna i badminton och vårat lag "INTERSPORT" vann även denna gång. Jag förlora förra söndagen i singel men idag så var formen någon gnutta bättre och jag börja få in bollarna lite mer. Det var skoj iallafall.

Nu är det strax jobb igen och detta är sista veckan på säsong 2008.

För nästa vecka börjar säsong 2009.