lördag 24 april 2010

SUPERMAN LOVER

Imorgon gäller det. Jag har inte vågat blogga om det än och knappt jag vågar nu kvällen innan. Mest för jag har varit så rädd att bli sjuk. Att jag kommer få spö det vet jag, frågan är bara med hur mycket. Jag har hållit mig frisk nästan en hel månad och tränat bra så farten blir bättre och bättre men det är lite svajigt. Har jag en bra dag så kanske man kan vara med och fightas lite om pall platserna men då ska jag ha lite tur. Sen start är det oxå så det blir att ta hand om Iza hela förmiddagen då Irmis ska köra samt heja på Stefan som kör i H-40.


Lika bra att dra det med en gång så är det gjort till morgondagen: Vad ska jag skylla på!!!
* Mycket sjuk hela vintern därav dåligt tränad!!!
*Cykeln väger inte 9,1 kg den väger 9,9 kg (kollade idag)
/kommer inte på någe mer..... men det finns nog mer att skylla på om jag letar lite till i sinnet.