måndag 20 december 2010

T R A M S S M A R T T R A M S S M A R T


Det var faktiskt 7 friska veckor på raken med bra träning innan en förkylning hann ikapp kroppen. Gör en repris på förra årets jul med en dunderförkylning. Hade det på känn redan i lördags men tränade både lördag och söndag. Söndagen hade jag inte tränat om det inte var så att det var ett tidningsreportage om vintercykling som jag deltog i för NT. Annars hade jag nog vilat redan då för jag var bra snuvig. Men natten till måndag så bröt förkylningen ut på allvar och nu är man heltäppt och helhängig. Både Irmis och Iza är oxå förkylda. Så nu är man tillbaka på ruta ett igen. Inget vidare att vara förkyld påminns man redan första dagen. Men bara lite ångest än sååå....det är lugnt bara jag är någorlunda frisk till helgen annars sitter jag med stirrande,vidgande ögon in i väggen och med svett pärlor i pannan. Förmodligen ser jag skalbaggar och spindlar i taket, hör röster bakom ryggen och svimmar så fort jag reser mig upp..... 

Nässpray dax NU!!!!