torsdag 26 januari 2012

LÅÅNGA DAGAR

Läste lite loggar!!! Roligaste vad gäller träning var Mickes "Failfyror". Irma har kört dessa de senaste veckorna men de ger ingen positiv känsla eller effekt tycker hon...he he.. Jag prova dem sist men kämpade mig ändå till målet och då kändes det dock lite bättre trotts allt. Ska kännas lite mer som Johans feeling då man kör 4orna. Nog om 4or nu tills på tisdag.

Idag var det upp kl 4:20 för då ville inte Simons sova eller amma längre. Blev tidig frukost och jag var ombytt och klar redan vid 6-tiden. Lekte ett tag till med Simon inna njag väckte Iza och hade ett "klädfight" med henne och sen satte vi och upp på cykeln och ormade iväg genom snömodden till Thea som fick vara barnflicka idag så Irma kunde köra sitt löp pass med Simon i löpvagnen. Själv jobbade jag hela dagen och nu är det fullt drag i verkstaden med slipa, valla och montera skidor för när snön kommer då säljs det skidor.

Kom iväg frän jobbet lite tidigare vid 15:30 tiden och cyklade hem för att byta till mtbcykeln. Sen körde jag 7 varv på banan hemma. Lite kombinerat backe och teknikpass samt köra upp banan då det kommit några centimeter till med snö. Sen ett snabbt byte till skate skidorna och så körde jag 4 varv på skatebanan här hemma. Blev till sist 1 timme och 45 min idag. Alltså ett litet kombipass igen. Vägde 73,7 kg efter passet. Ligger nu nära vikt målet. Kapar jag ett kilo till så får jag vara nöjd.

Vem kommer cyklandes 8 min in i denna nyhetsändning? ABC SVT PLAY