onsdag 18 januari 2012

SAKTA TRÄNING IDAG

Blev cykel distans idag i 3 tim och 36 min. Hade 118 i medelpuls, så det gick lugnt och sakta. Var rätt trött när jag kom hem. Det är riktigt segt att köra med dubbdäck men behövligt på småvägarna. Går att köra utan dubb om man kör stora vägar men då får man brottas med bilar och raksträckor.
När jag kom hem så var det en snabb lunch och barnbyte.  
Irma satte sig på trainern och jag gick ut med barnen och körde bland annat dagens hårdaste pass då jag hade en sovande Simon i selen och körde Iza på skottkärran 1 varv runt den kuperade mtb banan. Tre flugor i en smäll!!! Iza tyckte det var skoj, bra träning samt man körde upp lite breda hjulspår i snön runt banan.
Men man blev dock inte piggare av aktiviteterna !!! Trött på eftermiddagen och kvällen...som vanligt