onsdag 1 februari 2012

KALL DAG


Published with Blogger-droid v2.0.4

Blev cykel distans 2 tim och 30 min idag. Körde lite på isar så därav ispiggarna runt halsen. Våga dock ej köra över isen på viken då den la sig för bara 3 dagar sen och såg så mörk ut. Har ju varit så kallt några dagar nu så det skulle säkert gått bra men jag var lite fegis. Var dock inte så njutbart pass då det var så kallt. Jag frös om händerna lite väl mycket mot slutet av passet, det tog bort lite av cykel glädjen denna dag.
Eftermiddagen gick åt till lek med Iza och Simon medans Irma körde 4orna i boden. På kvällen körde jag ett pass skidor/skate på 30 min. Körde över isen på kyrksjön och hämta posten men mitt på sjön stöp det igenom rejält och det var riktigt blött trotts det kalla vädret. Men jag klara mig fram och tillbaka.