torsdag 9 februari 2012

LJUSARE OCH LJUSARE


Published with Blogger-droid v2.0.4
Det känns skönt att man nu slipper pannlampan till och från jobbet. Det räcker med en liten lampa på cykeln så man syns i skymningen. Väldigt vackert på vägen hem idag då det börja klarna och blev till sist ganska så kallt. På kvällen körde jag några varv skidor/skate på banan här hemma och då var det -14 grader. Har förlängt slingan så nu har jag en ca 9 min varv med 2 långa stigningar. Jätteskoj att åka skidor när underlagen är fint. Blir nog ett pass skidor innan jag hojar till jobbet imorrn med. På lördag så ska Ville köra träningsrace hemma hos sig och det racet tänker jag inte missa. Kanon träning med lite sparring av Ville så kroppen får ta ut sig ordentligt sen är det kanon med lite ute cykling i snön så tekniken slipas lite extra samt superskoj och utmanande med nya banor.