onsdag 22 februari 2012

REGN OCH DISTANSFAIL

Idag var det upp kl 3:55 då Simon var klarvaken. Vid 8 snåret så var det dags för dagens träning. Det var distans på schemat, tanken var att köra kombi pass. Eftersom det var så isigt så tänkte jag cykla på banan istället för vägarna. Började mid skidor då det var -2 grader.I ca 10 min körde jag innan jag gav upp. Det var för dålig skare på åkern och där man kört förut var det för halt och hårt. Tog cykeln och börja köra på banan som var till 75% riktigt fin men här och där lite isigt men med dubbdäcken så var det ingen fara. Men efter ca 20 min cyklande så börja det spöregna. Banan förvandlades till såphal. rodelbana. Efter ca 20 min till gav jag helt enkelt upp. Jag var på köpet helt dyngsur oxå. Blev distansfail idag. Första passet i år som jag bröt. Känns inget vidare!!! Bara bryta ihop och ta i med nya krafter imorgon. Annars var jag var så slut idag på eftm så jag gick och la mig och sov i 2 tim.

Published with Blogger-droid v2.0.4