torsdag 6 december 2012

SKÖNTRÖTT

Efter två dygn i kaos så börjar man väl hitta tillbaka till den vanliga lunken. Igår fick jag skippa träningen då Irma ej kunde ta sig hem i ovädret och jag fick ägna 100% åt barnen och 10 % åt all snö. Det är närmare en meter snö på de öppna ställerna och att ta sig fram på vägen till byn var ett äventyr och ännu mer äventyr var det om man begav sig mot stan för då blev det bil brottning. Jag gjorde ett försök igår eftermiddag att hämta Irma, skrev några rader om det igår kväll........Strålande kväll att vara ute i trafiken. Värsta jag varit med om i trafikväg. Bilar huller om buller. Lastbilar på tvären här och där. Folk som puttar på sina bilar.....Men man är rätt trygg i sin jeep så länge ingen kör på en men den risken är för stor så jag får åka hem igen.
Nåja! Det var gårdagen
Nu träna jag äntligen igen och det var såklart svinjobbigt men efter en vilodag så prestera jag jämt och höga watt siffror. Jag råka vända på första intervallen och körde 2 minutaren före de 2 st 20/40 sekundarna. Jag var lite trött i huvet vid start men nu känns kroppen urblåst och sköntrött istället.

Published with Blogger-droid v2.0.9