lördag 8 december 2012

TRAINER RACE

Efter att hållit på och strulat med trainern/datorn i 45 minuter då fortius programmet vägrade starta höll jag på att börja gråta. Detta är ju mitt verktyg, jag måste ha igång den. I ett sista försök stängde jag av internet kopplingen och då hoppa programmet igång och jag kunde race. Några minuter efter start såg jag att kadensen inte funka så jag fick göra ett snabbt stopp och såg att kontakten ej var riktigt i. Så i med den och snabbt upp på trainern och tog sikte mot alpe d huez byn. Hade mycket bra tryck i benen och orkade höja lite mot slutet så jag satte min 3e bästa tid upp på 39 min blankt. Bästa tiden är 38:22 min och så har jag en tid på 38:44 min. Riktigt nöjd till sist efter den katatrofala starten. Min trainer gå mycket och har funka bra i många år så nästa säsong 2014 då vill jag nog ha en nyare trainer. Det ska liksom bara funka när man ska träna...det är jobbigt ändå!!!
Nu lite lunch och sen skotta lite snö igen. Måste skotta av det värsta från taket. På vissa ställen är det över 1 meter snö. Blir bra tryck på taket och risk för vatten läckage.

Published with Blogger-droid v2.0.9