tisdag 28 maj 2019

GRÄSKLIPPAR INTERVALL


Efter en fullsmeckad arbetsdag så fick man äntligen ge sig iväg på cykeln. Innan jag cykla hem så passera jag dagens träningsmål som var slalombacken. Och träningen var slalombackens backchallange. Tio gånger upp och ned för backen.
Har känts bra så jag körde för rekord. Tiden att slå är 28:53 min.
Jag fightades strålande till 7e gången uppför. Då fick jag vika mig några sekunder och samma på 8, 9 och 10e. Inte så många sekunder men vips så tappar man lite för mycket. Tiden idag blev näst bästa på 29:16 min. Nöjd med den ändå!!

Ska bara gå ned 22 kilo till så ska jag jäklar imig slå den tiden!!!

Efter pustat ut och pratat lite med dagens fotograf Jonatan så drog jag fram gräsklipparn och körde en gräsklipparintervall med den upp och ned för elitestigningen och även längst med diket. Växer fort denna tiden på året.

Sedan skön återhämtnings cykling hem för lite grötmiddag med zefaren påklistrad på låren för ännu effektivare återhämtning  tänkte jag mig  😊 samtidigt på playTV tog sig cykelstjärnorn sig ann mortirolo stigningen på girot 🚴🚴🚴🚴

 En bra kväll😊