onsdag 30 januari 2008

Drömmer om coca cola!!!


Det var ingen lek på dagens onsdagspass. Snöblandat regn, runt +0 grader och riktigt, riktigt blött på vägarna. Efter ca 25 min var man dyngsur. Men dagen till ära var man fullt påklädd så man var som i en våtdräkt, våt och varm.
Färden gick till dommarudden där vi tog en fika och pratade om Nice redan som går av stapeln på söndag. Fortfarande så är jag skapligt torr i halsen och pulsen på dagens pass var ca 15-20 slag över det normala. Benen kändes ok men en snitt puls på 142 blev det trotts att jag inte tyckte det gick så fort.
Det bidde filfrukost i morse och på fikat tog jag en kyckling sallad. Kämpar fortfarande hårt med vikten till säsongen. På morgonen vägde jag 80,4 kg och när jag kom hem vägde jag 79,1 kg så det blir ingen coca cola förrän på lördag då Irmis fyller 30 bast och blir en kvinna, ingen tjej längre!!! he he he... Jag får sukta på sockret i colan genom bilden här.
Nu blir det lugnt med träning till resan, lite styrketräning på fredag och bål träning imorgon.