onsdag 16 januari 2008

HUR KAN DET VARA SÅ MÖRKT DÄR SOLEN LYSER

En träst för de som ej haka på gran canariaresan detta år är väl att vädret hittils varit södär!!! De två förstadagarna var ok men de två senaste bedrövliga. Särskilt när man tajmat en brakförkylning med feber och ont i halsen till dessa dagar, då man ej varit sjuk sedan premiären i mjölby 2007. Men nu är det som det är.
Resan började fär mig med as-ont i ryggen av någon anledning, tog det lugnt veckan innan resan så jag fattade ingenting. Sen var det 2 fina cykeldagar i bergen. Första passet på 4 tim och det andra på 6:30 tim med hur fin cykling som helst. Kände mig lite seg på 6:30 passet men kåmpade på. Stefan hade lite känning i halsen och trodde han skulle bli sjuk. men vad fel han hade. Just nu ,0nsdag, så år han uppe och trampar i bergen och jag sitter på våran kalla, blåsiga balkong dit solen ej når på någon av de ljusa timmarna. börjar dock bli lite bättre då jag svettats hela natten bort febern. Har bara ont i halsen nu och är skit-matt..... får se om man kan kanske cykla på fredag, sista dagen !! om man har tur!!! ...och det har man inte haft hittils....

Irmis solar magen och mår bra iallfall!!! fast denna dagen e det lite trist med vädret som sagt!!!