tisdag 22 januari 2008

Hemma i vrån


När mörkret sänker sig och vinden piskar snöflingor mot fönsterrutan är det väldigt skönt att det är varmt inne. Jag menar att det är skönt att inte frysa på kvällen som man gjorde nere på Gran Canaria. Nog om den resan nu.
Medans man går mot bättre tider med förkylningen så börjar hornen växa ut igen och suget på tävling och cyklingen växer sig starkare än någonsin. Bilden är från Tempo SM/Husqvarna 2007. Morr.... revange!!!
Man får oxå lite bonus tid här hemma i vrån med att pyssla med lite smått och gott, sånt som man knappt hinner med för alla måsten. Jag börjar förstå pensionärerna oxå att man knappt hinner med något, trotts att hela dagen ligger blank som en spegelblanksjö. Nåja!!! Tider flyger fram och jag har inte fått ur mig någe vettigt, men Irmis kommer hem snart så jag måste sätta på lite potatis..Stressigt!!! Försöker skriva någe vettigt imorgon istället!! Gäsp!!!