fredag 20 juni 2008

Midsommarafton



Midsommarafton blev en lugn dag. Gick upp tidigt och tog en tur med centrixen på sjön samt ett litet dopp innan frukost. Sedan var det Irmis tur att få paddla lite så jag tog en lång promenad med Iza i barnvagnen.
För första gången i mitt vuxna liv så gjorde jag en midsommarkrans till Iza oxå. Sedan bar det iväg till Izas mormor och morfar för middag samt krocket, kubb,boule och pilkastning. Det var mycket trevligt och god mat. Ganska så tidigt på kvällsqvisten var vi trötta och åkte hem till lönnsvik igen.
Morgondagens förmiddag tillbringar jag på cykeln igen med ett lätt distanspass på ca 2:30 tim. (Känner fortfarande av torsdagens 15 gånger i slalombacken, en parantes är att jag cyklat 100 gånger uppför slalombacken i Norrtälje nu sedan i april).
Sedan blir det långpromenad med Iza igen så Irma kan cykla lite, samt lite mtb-spårs görande lär jag nog hinna med oxå på eftermiddagen.