tisdag 8 september 2009

B A C K F L I P

Här kommer en bild kavalkad från VM i Praloup 2009. Bild 1: Gunnar Töjren på startlinjen, så nervös så händerna skakar och helt torr i munnen. Undrar vad jag gör här!!!???!!!!
15 sek kvar till start.... nu e det bara att köra!!!

Starten har gått, bra start ca 7 plats i starten!!! Skönt jag kom iväg bra!!!


Här är startbacken på något av slutvarven. Lillaklingan i fram e det som gäller!!!



Grymt varmt, långt och brant.




Toppen på startbacken, toktvär kurva ned mot stupet......gulp!!!!





En av de halvbranta nedfarterna.... här står jag på bra trotts skräck i ansiktet!!






En bild på första utförslöpan som den kördes första varvet, då drog man den förbi stupet. Stupet är bland träden till höger. Kan säga att det var bra brant även denna utförslöpa.








Här är en bild på den 3:e svåra utförslöpan som jag oxå sprang i, det är precis efter berget som till och med Ulf hade respekt för.







Skön vy..... blicken och ansiktsutrycket säger allt!!!!









Här ser jag ju nästan pigg ut!!! Ett riktigt äventyr var det iallfall!!!