söndag 20 september 2009

P U S S Y

Efter en veckas förkylning och en vecka utan en minuts träning så var jag så pass frisk idag så jag kom upp på cykeln igen. Det blev ett lugnt distans pass på crosscykeln. Det blev som ett avstamp från botten mot att nå en någorlunda from till crosscupen som börjar i mitten av oktober. Stefan tog mig på ett kanonpass på NYA vägar för mig ute på Vätö. Helt fantastiska vägar och stigar som man missat i alla dessa år.

Vädret var ju inte helt fel det heller. Det är den mitten av september men man kunde tro det var mitt i juli. Solen stråla från en blå himmel och mitt på dagen var det riktigt varmt. Härlig cykling trotts att jag var lite tam i benen.


En god fika tog jag och Stefan i vid Nysättra fiket. Satt ute i solen och drack gott kaffe och prata pojkprat.
Nu är pappaledigheten slut och man börjar jobba imorgon. Nya tag, in och kämpa. Trotts allt så ser jag inte helt neggo på det. Jobbet gör att träningen blir lite mer reglerad och schemalaggd och det är inte helt fel för att komma i form igen. Ser fram emot att tävla redan. Detta år är jag inte tävlingsmätt än. Ska till och med ned och köra vista mtb race i Husqvarna om 2 veckor. Det blir en bra genomkörare till CXcupen.
Till sist kolla in nya supergruppen RAMMSTEINS nya video. Den är ju tyvärr censuerad för att den är för bra för att visas i sin helhet. GRYMT BRA LÅT & VIDEO!!!