torsdag 17 september 2009

UTNYTTJAD

Fortfarande dunderförkyld och snorar, hostar, pannknack och allmänt hängig. Men ingen feber så det lär inte vara någon influensa. Bara en illa skött förkylning som verkligen greppat tag i kroppen och utnyttjar min tillfälliga svaga form. Men med näsdroppar och någon alvedon då och då så står man på benen och kan sköta om Iza och laga middag till Irma när hon kommer hem från jobbet.

Iza är inne på sista veckan inskolning och går bara halva dagar och jag hade planerat hinna med en hel del på hemmaplan då men det gick åt hel...ete. Pallar liksom inte när man e så hängig, men jag lyckades fixa till hemma träningsbanan inför CX säsongen.

Viktigt att ha en bana nära där man kan köra lite intervaller och slipa formen. Just nu får man mest fantisera om det men om någon vecka kanske man kan sitta på cykeln igen och då ligger banan där redo att bli utnyttjad!!! Årets hemma bana är kortare än förra året och flackare. Förra året gjorde jag banan lite för MTB lik men iår så passar inte banan mig helt och det är ett bra utgångsläge för CX-träning.

Nu måsta jag nog vila lite i soffan. Blir helt slut av att skriva så här mycket!!! pust!!!