onsdag 9 september 2009

DÄRMED BASTA


Börjar bli slutet av säsongen och man har lyckats optimera träningen så huvet har orkat precis så mycket att man inte ledsnat eller tappat sugen. Precis som på VM då jag lyckades köra så fort jag kunde i 2:30 tim och fick kramp precis i toppen på sista stigningen så har jag lyckats hålla flaggan i topp hela säsongen.......... ett år till!!! Det är väl just denna veckan jag tappat fotfästet lite och disciplinen något. Denna vecka har jag inte tränat som jag tänkt. Det har varit lite si och så med träningen. Lite pgrav att jag inskolar Iza på dagis och det ställer till dagen lite samt Izas lilla förkylning i början på veckan(rädd att man själv ska bli förkyld till cupfinalen).


Nåja.... Inte så farligt med inspirationen som det kan uppfattas. Bara lite vobbel någon vecka eller två. Tankarna har redan börjat vänja sig vid CX cupen som jag tänkte köra denna slutsäsong. Tycker ändå att det känns både bättre formmässigt och sugenmässigt än förra året samma tid. Förra året var jag ganska så tävlingsless på slutet av säsongen men så är inte fallet detta år. Kanske för jag tävlat lite mer sparsamt i år och vart ledig en hel sommar och redan i början av säsongen tänkt köra CX cupen om det gått bra i XC och det har det ju gjort vågar jag påstå även fast cupfinalen är kvar.


Kanske jobbångesten börjar smyga på lite oxå då jag strax bara har en vecka kvar på den härliga pappaledigheten.....suck!!!


Imorgon ska jag genomföra backintervallerna som jag skulle kört idag iallafall!!!!
10 st
därmed basta!!!