torsdag 7 april 2011

SÅÅÅÅÅ.....

Uj, uj vilken arbetsdag. Mycket på jobbet och direkt efter jobbet hjälpte jag Stefan men 2 flyttlass möbler till landet. När jag kom hem vid 19-tiden var jag bra slut i huvet och kroppen. Fattar inte de som jobbar över jämt och ständigt-hur orkar de? När jag var ute hos Stefan fick jag lite barnböcker av Lasse och Mervi (tackar). De var uppskattade när jag kom hem. Iza slängde sig över dem och alla böcker skulle läsas...pust!!!

Annars så ringde Stefan på kvällen och sa att de ändrat startplats till Vallentuna istället för Täby på lördag och det var bra. Då blir det nog tävlingspremiär med tävlingscykeln på lördag. Vägde föresten den igen nu när det sitter en ny framgaffel på den. Den vägde 9,8 kg. Min träningsrace cykel vägde 11,8 kg. Så det var lite skillnad men ändå så skulle man vilja ha ned racecykelns vikt något kilo till för att vara helt nöjd men det kilot skulle kosta några löner!!! Såååååå jag får gå ned själv istället. Har skärpt till mig bra sista veckorna och kunnat träna bra oxå så just nu ligger jag ganska så stabilt på 77-78 kg. Men min drömvikt är fortfarande 75 kg. Men den är marig att nå, har ju försökt i 3 år nu utan att lyckats nå stabila 75 kg. Men skam den som ger sig, bara försöka igen.