onsdag 6 april 2011

VAD TÄNKER DU PÅ



Idag på distanspasset så tänkte en hel del på att just NU är många av mina cykel vänner på varmare breddgrader och cyklar. Ett stort ckn-gäng är i Rimini i Italien och cyklar. En cknare är på Sicilien. Åke Strömbergs gäng är i Latina i Italien. I ansiktsboken har jag följt kolmården gänget som är i Spanien. Imorgon ska mitt jobb (Intersport Norrtälje) åka till Malta (dock ej att cykla) jag blir kvar och får jobba då Irmis är hög-gravid och bebben kan ju komma vilken dag som helst och det vill man ju inte missa. Imorrn alltså jobb... sedan ännu mer jobb då jag ska hjälpa tillbaka lite flytthjälp till Stefan som ska bli lantis som jag..... Ska kolla på Gran Canaria filmerna från Januari i år då Stafan och jag oxå var utomlands och cykla på härliga vägar i bergen och solen värmde gott mot våra rakade ben... känns så länge sedan!!!