tisdag 7 juni 2011

MAGNEFIKA 4OR


Personligt världsrekord trodde jag men iallafall ett kanonpass och 4 st 4minuters intervaller med över 400 watt i snitt. Jag hade 417w, 409w, 402w, 406w. Med de siffrorna det näst bästa 4*4 min passet. Mitt världsrekord har serien: 415w, 408w, 418w, 406w och det satte jag på självaste 40 års dagen den 19 april iår. Det var en fin present till mig själv.

Mycket svettig, trött och glad var jag iallfall efter passet och helt vindstilla och + 23 grader var det. Utsikten på Col de peyres var magnefik. Fåglarna sjöng för fullt, den ena vackrare än den andra och solen börja sakta, sakta sjunka i väster..... Imorgon är det en ny dag på mountainbiken. Fast då lite lugnare men längre. Nu ska jag duscha och fira med en isvatten med lite extra citron!!! :-D
Published with Blogger-droid v1.7.0