tisdag 14 juni 2011

OBIDOLYCKAN


Ibland ska det bara djävlas. Som en blixt från klar himmel så ska allt tekniskt bara sluta funka. Man häpnar oxå över hur ofta en olycka sällan kommer ensam.

Vad hände. Sätter mig laddad för att borra 4 st 4min 400 wattare. Efter första uppvärmnings låten slutar cd spelaren att funka. Skit oxå får köra utan musik har ju skärmen att titta i. Plötsligt slocknar skärmen och det måste vara någe glapp. Men datorn funkar bra och skärmen kommer tillbaka. Efter 2 bra intervaller startae jag den 3e intervallen då har plötsligt watt mätaren stannat. Då börjar man tappa lite fokus. Försöker köra på ändå. Sen när jag kollar sladdarna lite i sista vilan så slocknar plötsligt allt ihop. Sån tur är kör jag tidtagning manuellt på polar klockan och kan köra sista intervallen och tänker hela tiden-det här är bra!!! Det blir ju aldrig som man tänkt sig. Är nöjd att jag genomförde passet men det känns som man var i ledning och sen körde fel på banan så man gick i mål någon halvtimme efter täten även fast man körde bra. Ingen data från passet fick man heller att analysera förutom tiden.

Känns inte riktigt bra.
Published with Blogger-droid v1.7.1