söndag 3 juli 2011

CAMPUS GP RACE


Det stora som hände idag var GP träningsracet på campus. Jag körde hårt igår och ska köra hårt imorgon så jag hade tänkt hoppa det och bara åka dit och kolla lite. Men jag kom lagom till start och gjorde ett försök att haka på med crossen. Det gick i några varv. Jag åkte lite jojo och sedan så åkte jag av i ett huj och de snabba lvgarna försvan i fjärran!!! Jag körde på lite lugnt, tog lite bilder och körde slaggen ur benen för att vara pigg till morgondagens backträning istället.
Rätt kul race det där ändå när det är så kurvigt, dock helt flackt.
HÄR ÄR LITE BILDER

Annars var det en liten mellandag med vädret. Åska som fasen inatt så det blixtra i eluttagen. Snabbt upp och rycka ut alla sladdar. Har lekt med Iza, hämtat lite ved av Stefan, trimmat lite och satt ihop tävlingscykeln sen Kranjska gora resan. Imoorn är det jobb igen, sista veckan innan semester och SM i MTB XCO.
Published with Blogger-droid v1.7.1