söndag 23 februari 2014

AIR



Varit lite låg då jag sedan i torsdags till sist åkte på förkylningen som härjat här hemma. Sist av familjen så blev jag sjuk med först halsont som övergick till dundersnorig och en riktig jobbig hosta. Kändes något bättre idag så jag satte mig på hojen och körde en lite sväng för att känna efter men kroppen vill inte alls vara med. Så det blev en timme väldigt lätt rull bara för att få lite luft.
För att peppa mig lite i deppet så ska jag ladda hem lite musik till ipoden så man har lite att lyssna på imorgon på jobbet. Bland annat så ska jag ladda hem denna skiva med Andreas Vollenweider. Jag har alla hans andra album men inte just denna "AIR" albumet. Så bra att man får tårar. Men då ska man lyssna-ordentligt. Människorna i videon hjälper till lite så du ska lära dig höra alla ljuden/tonerna/detaljerna/de småa tingen som gör det så bra...