tisdag 18 februari 2014

ÄNTLIGEN + LILLEHAMMER XC BANAN

Råkade radera inlägget om 2012 års Lillehammer XCO Norge cup bana. Ev något liknade bana som väntar oss master VM åkare nu på sensommaren :.) La ut filmen här under igen så man kan titta lite då och då tills man får filmen om den exakta banan :.))


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Äntligen satte jag ett riktigt, riktigt bra 4or pass denna vinter. Har varit rena bergodalbanan med cyklingen i vinter. Jag har ändå genomfört all träning men länge sedan jag fick till bra tryck hela passet. Nöjd för dagen! Känns som lite backinbuisness :-))
Kolla inte på watten bara för den watten gäller bara i min bod...he he...
Imorgon hoppas jag på lite xc träning igen utomhus. Nu vila!