onsdag 19 februari 2014

SCOTT710 MIO505

Ännu en strålande dag på xc slingan här hemma. Lite kallt med -5 grader när jag träna men det innebar stenhård och snabb bana. Min tränings bike scott scale 710 fick en skojig bana att bemästra med mig på ryggen ;-)
Körde samma slinga som i söndags. Var riktigt seg i början men det gick bättre och bättre. På det 10e och sista varvet satte jag ny rekordtid på banan med 3:40 min.
Efter träningen var det så strålande vackert nere vid sjön så jag passa på att fota min träningskompis MIOcyclo505. En fin kompis när man kör mycket själv. Den tar hand om all tränings info om passet och efteråt kan man kolla in i detalj hur det hela gick i siffror och på karta. Fina grejer det!!!
ps: Råkade lite olyckligt radera inlägget om Lillehammer banan, bara ifall någon skulle sakna det :.)