torsdag 9 oktober 2014

NUSÅ!!!

Efter gårdagens mörkercykling så tänkte jag först aldrig mer cykla i mörker sen ändra jag mig ganska så snabbt och börja kolla lite på olika lysen. Var bla,annat inne på Silvas hemsida och kolla på deras värsting lampor men det var så dyrt så de gick fet bort. Fick lite tips om att en stor, stor affär hade grymma priser på lampor. Efter tittat och bestämt mig så fick den stora affären en ny kund. Jag investera i två lampor på 1000 lumen per lampa. Priset 399:- st och fraktfritt. De hoppas jag ska lysa upp lite bättre än min gamla 20 wattare så jag inte blir så gnällig.


Dagens träning blev direkt efter jobbet. Trainer 20/40 sekundare i 15 min och 2 omgångar. Blev riktigt trött av det passet. Sitter kvar lite i benen sedan gårdagen kände jag. Men imorgon blir det vilodag. Sedan är det cross premiär för mig då ckn:s cross serie drar igång. Skojs!!!