söndag 3 september 2017

HELT SLUT KAPUTT

Helt slut kaputt somna jag och bamse i ett hörn på verandan på sena söndag eftermiddagen då ☀️ tittade fram och äntligen värmde igen.

Det har varit en väldigt bra träningsvecka med dryga 15 tim träning. Därav lite sliten idag 🙂
I vanliga fall de senaste åren har jag bara kommit upp i dryga 10 tim då min träningstid oftast är begränsad. Men denna höst skedde en förändring framförallt på onsdagar då båda barnen nu går i skolan så kan jag vips träna 4 tim istället för 45 min de dagarna...om jag vill!!😊 Det är kanon!!

Idag blev det oxå distans då jag inte orkade köra hårt igen efter gårdagens urladdning. Dagens pass gick ut mot vätö och tillbaka men trots fina vägar och skapligt väder så gick det trögt från första till sista tramptag. Men jag kämpa mig runt de 3,5 timmarna det tog.
Imorgon blir det vilodag för kroppen.