söndag 17 september 2017

TVÅ EGORACE

Blev inget riktigt race i helgen då Irmis var iväg på annat på lördagen så fick jag vara hemma med barnen. Så blev inget tour modeen för mig. Istället så körde jag alpe d huez race på trainern. Gick riktigt bra och jag höll 323 watt i snitt i 13,8 km och var uppe på 53:05 min. Nöjd med det!!

Idag så var det lite svårt med motivationen till en början. Till sist bestämde jag mig för att skippa distanspasset och istället köra enmansrejs på hemmabanan i borg.
Körde mot mina tidigare tider och föret var torrt, snabbt och riktigt skoj. Jag körde väldigt jämt och hade bra mellantider så blev 3e bästa tid genom tiderna på denna bana på 6 varv. Dagens tid blev 47:36 min. Riktigt, riktigt nöjd med den träningen oxå.

Imorgon blir det vilodag som oftast på måndagar. Sen på tisdag tränar jag på igen.