onsdag 4 oktober 2017

MAXAD

Denna onsdag blev rätt maxad i göromål! Blev en lite stökig natt med sängbyten och en pigg Simon som ville att alla skulle upp kl 4:00....pjuu...Senare efter frukost och jag lämnat barn på skolan så tvätta jag Subarun och for sedan till Hallstavik och bytte in den och lite till mot en Spritt NY Suzuki Vitara. Första gången i mitt liv som en helt ny bil införskaffas. Roligt och häftigt förstås!! ...och sånt går först!!!
Rätt stor skillnad på denna bil jämfört med den gamla vad gäller inombords utrustning. Coolstuff!!! Elektronik🤘

Sedan hem för trainer träning. Körde först 12*1 minutare i sa calobra stigningen och sedan förlängde jag passet med en annan backe. Passet gick bra!
Efter dusch och lunch så for jag in till Norrtälje och var på ett skolmöte sedan hämta barnen och vi gick en sväng på Norrtälje höstmarknad och åt sockervadd, donuts och brända mandlar😊
Sedan hem och montera på cykelhållare på takräcket och hämta hem lite pallar med skottkärra vi fått av grannen. Sen var klockan middagsdax så då fick man klä sig i kockmössan och slänga ihop en kulinarisk middag till familjen.

Nu är det kväll och jag har landat tungt i soffan och är rätt tvärslut faktiskt!!