tisdag 3 oktober 2017

OXVECKOR

Så blev det oktobermånad i år oxå. Höst på riktigt!!  ...och OXveckorna börjar på allvar!!
Tävlingssäsongen 2017 fick ett plötsligt slut känns det som.... Känns inte som jag är riktigt färdig med detta år då man kom igång formmässigt lagom tills säsongen var slut!!!....men det gör det förstås lättare att dra igång med vinterträningen.

Denna vecka blev det lite omkastningar med träningsschemat. Det var tänkt att Stefan och jag skulle åka söderut på lördag och köra Vista tävlingen som sista race iår men då Stefan blivit förkyld så skippar vi det.

Jag tänkte då istället köra Sixtensloppet som går på lördag i Knivsta. Det är mer ett xcolånglopp då man ska köra så många varv man kan på en teknisk och ca 4 km bana under 3 tim. Lite för långt för mig egentligen men det är bra träning och lite skojsigt som omväxling.

Dagens träning blev på trainern då det regnat rätt så mycket och är blött ute. Idag blev det 5*4 minutare och det gick bra👍

Imorrn är det ledigt och då blir det lite kuligheter på fm sedan träning mitt på dagen, skolmöte och sedan på eftm går jag med barnen en sväng på Norrtälje höstmarknad.