tisdag 27 januari 2015

FLYGA PÅ EN VINDRUTA

Dunder och granater vad slitigt det var i början på kvällens trainerpass. Men efter de två första 4:orna så blev det mer normaljobbigt och jag fick in bättre flyt. Det blev till sist en andra plats på passet men 45 sekunder efter den bästa tiden på 5*4 min passet. Så lite nöjd är jag över det trotts den smärtsamma öppningen.
Annars är vädret väldigt milt för årstiden och igårkväll regna det och det var ca 3 plusgrader idag. Det gjorde våran väg oframkomlig för cykling och jag fick springa med cykeln tills det var plogat då den snön som var tillplattad inte höll för cykling. Så blev rätt jobbig pendling idag.
Hur XC banan ser ut här hemma vet jag inte riktigt men blir det inte riktigt kallt inatt så går det nog inte att köra på den imorgon utan det lutar åt trainer. Det är tjälen i marken som saknas.